Helgen!

Hej!
Oj nu ligger jag efter, hela två dagar! Söndagen bjöd på en spontanresa till Hudiksvall, hälsade på min fina lilla vän som betyder så mycket! Det har varit ett himla resande på mig den här helgen vill jag lova! I synnerhet igår. Mitt tåg från centralen gick 10.22, var framme vid 13.30. Skulle ta en buss tillbaka vid 18.41, men den kom inte.. När det blev panik ringde jag taxi men hamnade då i kö och blev kvar på bussholmplatsen allt som allt i 1,5h. Missade såklart mitt tåg tillbaka till Sthlm. Fick köpa en ny biljett vid stationen och anlände inte till centralen förrän 01.30, hah. Tack gode Gud hämtade mamma upp mig där. Dock vågade jag inte somna i tron om att jag inte skulle orka upp i tid idag.
Men jag är väldigt glad att jag åkte, sällskapet jag fick under dagen vägde upp all väntan och restid. Jag menar, hade ju både mat och musik med mig. Faktum är att det bara var bra att öva lite på att äta själv, on the go så att säga :) Vi spelade yatzy, tittade på film , fikade, åt middag och bara pratade. Så mys och min helg har varit suverän!! <3

Här ligger jag på en bänk i Hudiksvall ..


Postat av: Elin

Diggar dina byxor!

2013-08-19 @ 19:46:13
URL: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: