Händelserik dag ! Minst sagt.

Tjooofadderittanlambo - (nej jag skålar inte, ville bara växla lite hälsningsfras)
Träffade på en av mina absolut bästa killkompisar påväg hem efter enheten. Fick skjuts enda till huset, så snällt och vad glad jag blev av att träff på honom! Verkligen en saknad prick i mitt liv - och även om jag ofta skäms så kändes det litelite bra att kunna "visa upp" mitt kämp med en normal kropp! :)
Vi pratade om då- & nutid. Arbete & friidrott. Vänner och BH-storlekar. Hah
Känner mig fortfarande i ett klimakteriestadium så fick ta en svalkande dusch! Sprang runt i huset med mammas sköna morgonrock, härligt ända tills det ringde på dörren, även nu en kär och nära människa i mitt liv. Däremot blev det lite pinsamt när jag vände ryggen till för att knyta om morgonrocken när han senare så snällt påminde mig om att vi har en spegel mitt emot - hahah så faiiiil!!

Idag övade jag på att äta all mat själv. Mamma hade förvisso förberett matlåda, behövde endast tillsätta sås, vilket jag såklart misslyckades med - ingen kock på mig!! :p

En annan lite wierd sak som hände idag var att en blomkruka som hängde ut
Från väggen bara BANG BOM rasade ned (japp där fick jag arbetsuppgifter) och HELA HELVETET vad jag blev rädd, haha!
Denna dag har bjudit på mycket och det känns bra. Har tittat på lite film men nu är det sova! Godernatter! :)


Postat av: Anonym

Du är sjukt snygg!

2013-08-22 @ 08:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: