Bra kväll!!

Goderkväll!
Underbar dag! Kvällen levererade med god mat och gott sällskap! Känns så himla bra att äntligen få vara delaktig. För ja, jag har alltid tillhört denna familj, men den senaste tiden har jag inte varit närvarande. Stått över alla situationer som kunde komma att innefatta någon form av mat, förutom tacos. När man kunde ta några grönsaker och stora utmaningen var en sked tacosås.
Herregud. Idag åt jag för första gången på flera år - grillat kött, potatis, sparris, vattenmelon och hemmagjord sås.
Första gången det kändes lite lite jobbigt efteråt, men oj vad värt!!

Kvällen fortsatte med kortspelet "plump", en bokad resa till utlandet och lite foto-lek med lillebrors nya iPad. Haha! Åh vad jag har skrattat gott idag. Riktig härlig dag! Vad väntar för bra imorgon då?
Ja för mig blir det INTE "måndag - ny vecka, nya tag" nej, det blir istället "imorgon - ta dagen som den kommer!" Tänker man efter finns det ofta något litet bra med dagen som varit :)

Sov nu gott alla så bjuder jag på en liten närbild av en av de fina små hopp-fotona! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: