Polis & psyk

Lets be straight.. Idag hände något jag gärna skulle ha ogjort. En dag jag gärna vill glömma.
 
morgonen tog sig vid med en otrevlig start med min kära vän porslinsstolen. Mamma fick nog.
någon timme senare kom pappa och två akutbehandlare från en enhet in i huset. Jag vägrade komma ut, pappa skruvade isär två toalettlås. De lyckades stänga in mig i mitt rum med dem på insidan. Jag skrek, grät och gjorde motstånd. Ingen fick prata med mig. min vilja brydde dom sig inte om.
 
tillslut fann jag ingen utväg, fast i mitt egna rum gjorde jag ett försök att ta mig ut i luften. Agerade med ett ryck for jag mot fönstret, öppnande och tog sats. Mitt i hoppet drog en hand in mig, tillbaka liggandes på sängen.
mamma blev så rädd att hon ropade efter lillebror att komma och hålla fast mig. Han kom snabbare än blixten. Och sa;
"det är synd, Denise"
 
han fick mig lugn, för första gången höll han mig i handen och min puls blev lugnare.
 
behandlarna hade tillkallat polis, sex stycken kom in och hämtade mig. Under hela den tiden höll han hårt om min hand, den enda i världen som kunde hjälpa mig..
 
resten av dagen kan beskrivas med väntan. En väntan på det värsta beskedet för mig.
det enda mina föräldrar ville.
 
jag blev inlagd på psyk. Fasar inför morgondagen så in i bomben.. Men what to do know.. 
 
Önskar att dagen vore ogjord.. Men ändå, tack ÄLSKADE lillebror <3

Postat av: Anonym

många tusen miljoner styrkekramar till dig. Du kommer klara det här, jag vet det, det går <3

2013-04-02 @ 20:18:17
Postat av: Dedde

Sv; tack snälla!! :) <33

2013-04-02 @ 22:05:30
URL: http://deds.blogg.se
Postat av: Alice

Vill bara ge dig en kram och hålla om dig tills allt blir bättre.

2013-04-03 @ 01:54:35
URL: http://Captivatedminds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: