LPT eller inte LPT

Heldag på psyk, kul.. Började med ett samtal med överläkaren. Hade inte så mkt till val när hon sa att går jag inte med på vården frivilligt blir det LPT. Så ja, jag är "frivilligt" inlagd.
 
har bara druckit näringsdrycker idag, personalen jagar mig med ännu en här på kvällskvisten men får inte ned ngn nu.. 
 
Pappa var här en sväng med korsordstisning :) 
jag var bara trött och sovit en hel del under dagen, se om det tar ut sin rätt inatt.
 
har fått två nya mediciner insatta, mot ångest och sömn. Ångestmedicinen tar ungefär en vecka för att se hur det funkar, så det är nog mitt minimum av vistelse.. :(
 

Postat av: Johanna Larsson

Var stark.

2013-04-03 @ 21:48:55
URL: http://beginnersluck.blogg.se/
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Sånt suger. "Om du inte lägger in dig frivilligt måste vi lägga in dig" = inläggning hur som helst. Det positiva med frivilligt är väl de extra rökpauserna...

2013-04-03 @ 23:42:10
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: