Fredag

Tjollahopp! 
Villet väder vi hade igår! Tog vara på det och fick bondbränna! Tänkte bättra på den lite men då gick solen i moln. Annars har pappa och jag köpt nya krukor (intressant va?) 
med facit i hand tog det på krafterna och jag somnade i en 2h... 
 
Min kommande tatuering börjar smått utveckla sig, med lite hjälp från pappa ;) det enda jag tänker på är att låret där jag tänkte ha den - ska växa och gå upp i vikt.. Tänk om tatueringen blir helt utdragen?.. 

Postat av: Caspian

De blir oftast inte utdragna om du inte går upp typ 20 kilo på en dag :)

2013-04-27 @ 11:54:06
URL: http://Captivatedminds.blogg.se
Postat av: Anonym

Gå upp i vikt och tatuera sen. Motivation right?

2013-04-27 @ 15:17:36
Postat av: lilla hjärtat

Jag tycker att du ska vänta med att tatuera dig. Dels om det är et ställe som kommer ändra sig vid viktuppgång-viktnedgång. Även om den inte kommer att bli helt "fel" när du gått upp i vikt, vilket ju är målet liksom. Annars kan du välja att tatuera dig på ett annat ställe där det inte påverkar :)
Tala med en tatuerare först, men har hört flera säga just de sakerna och vore så synd om du inte är nöjd efteråt. Du ska leva med den.
Ta hand om dig och tänker ofta på dig
Kram <3

2013-04-27 @ 17:28:46
URL: http://littlegirlsheart.blogg.se/
Postat av: Hanna

OJ oj.. bondbränna så fort. Bra gener för det där du=) Själv är jag pappersblek trots att jag är ute varje dag.

2013-04-28 @ 21:34:03
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: