April april

 
började dagen med et skämt;
lurade mamma att jag skulle tatuera mig imorgon. (hon avskyr att jag tatuerar mig under min "sjukdomsperiod". ine för att jag tror att hon skulle gilla det annars heller)
andra skämtet stod pappa  offer för. lurade han att jag tappat min nya telefon så att skärmen sprukigt. han svor lie, mohah..
 
apropå skäm nummer ett, värmde jag upp mamma lite med tanken inför ännu en ny tatuering. vet motiv, men inte placering. förmodligen sidan av låret.. det skulle vara fint! moiv; drömfångare. typ att "ringen" ligger i form med rumpan och låter fjädrarna dala ner längs låret. innan funderade jag på armen, så ska vänta lite så at det blir rätt :)
 
annars bra dag med pappa med fika och sol. dock en himla massa ångest såhär på kvällen, så nu är det sova och vakna upp till ny fin dag :) ciao!
 


Postat av: captivatedminds.blogg.se

Den på ryggen är galet fin.

2013-04-02 @ 01:03:32
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: