sprang hem ifrån enheten

hejhopp!
ingen bra dag idag. många jobbighets sms med mamma. den ofunna orken gjorde sitt och lunchen slutade i kaos. skulle ta mat, behandlaren slängde ris på golvet när jag efter att ha tagit själv, dragit bort tallriken.
hon slet i mig hårt och jag trotsade mig loss ur hennes stenhårda grepp. sprang ifrån enheten och hem till pappa.. låg lite handlingsförlamad på min säng tills det att pappa kom och satte sig på min säng och försökte trösta. efter lite om och men åkte vi till affären där jag fick lipsyl, hårspray och vantar. heh.
 
gick till en matbutik och köpte hem lite rå lök till fin soppa som vi tillsammans gjorde till en fin serveringsrätt!
 
har fått för mig att pierca "septum" imorgon, har lite beslutsångest eftersom att jag då tänkte ta ut den ur läppen, men känner lite separationsångest.. himla mycket ångest här. men har gått runt med en "låtsas" nu på kvällen för att se hur det känns. pappa börjar "acceptera" iden då det såg bättre ut på mig än han föreställt sig. (även om han tycker att jag ska byta ut den jag har mot en liten plupp på sidan av underläppen..
 
ännu mer ångest letar sig fram då jag inte vet vem jag ska sova hos. himla massa beslut som bara ger mig, ja .. ågren... nu, åter till TVn och tråkig tennis. hah.
hoppas att ni alla får en bra fredag med redig bakfylla imorgon bitti. nää skojja bara! CIAO!

Postat av: Hanna

Mötte dig när du gick hemåt, precis efter statoil och ica. Jo, det är nog hjärnspöken. Inte så konstigt att man känner sig stor om man är större än man varit tidigare. Egentligen skitsamma hur liten man varit, större är ju alltid större. Sen är det som jag hann uppfatta det (på väldigt kort tid) ett tag kvar tills det inte längre är en låg vikt.

Jag mår inte direkt hundra. I vanlig ordning. Men jag överlever i alla fall.

2012-10-19 @ 20:56:47
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se
Postat av: healthyy.blogg.se

Har kollat runt på din blogg och du är verkligen stark, jag är helt säker på att du en dag kommer bli helt fri från ana.
Hur har du det just nu? :)

2012-10-20 @ 00:47:01
URL: http://healthyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: