happy halloween

Hola bolla!
kommer kunna denna stad innan och utan efter denna dagvårdbehandling. två-tre dagar i veckan är jag hos mamma, och jag vågar inte alltid utmana ödet och vara hemma ensam. löser detta för det mesta med att vara i innerstan och gå runt lite, har redan börjar med julklappshandeln. 
idag var en sådan dag, eftermiddagen i stan och möta upp mamma på vägen hem. middag och vila framför TVn, lillebror var hemma och det är alltid ett STORT KUL PLUS! <3
 

som den tuggumminarkoman jag nu är, ville jag handla lite innan jag åkte till pappa för kvällsmål och sova. tio minuter innan stängning släppte mamma av mig utanför ICA. jag hann.
men mamma ville inte släppa mig lös i mörkret för en promenad mellan affär och pappa. men likt en trotsig tonåring ville jag självklart traska mig fram till pappa på egen hand. lite orädd gick jag runt i mina egna tankar och hoppade högt när jag tittade upp och möttes av ett gäng äldre målade och utklädda haloween-killar.
juste. har gröpt ur och skulpterat en pumpa hos mamma idag.
 

pappa satt i badet när jag kom hem, och efter en liten incident i fredags har pappa med sig min medicindosa över allt, såväl ensam i huset - i badet. har bara mig själv att skylla och förstår varför han är rädd. jag fick en chans, men sumpade den..thats it.,går helt enkelt inte att lita på mig i nuläget, inte när det kommer till mediciner i alla fall.
 
nä, nu ska jag hämta vetekudden. happy halloween alla! :D
när får jag fira?..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: