Sjukling

Hej hopp plopp!
Vaknade som en trasa inatt av kvälvningar och harklande. Slängde
Mig över papperskorgen tre gånger och mådde minst lika dåligt imorse. Låg kvar tvärs över sängen över papperskorgen i antal timmar. Släpade mig upp till pappa som sa att jag kunde ringa och sjukanmäla mig, vilket jag också gjorde.
Låg som smutsdisk i sängen hela dagen, pappa hoppade även över sin bedminthon för att vara hemma med mig <3 men han vågade inte lämna mig ensam hemma så jag fick åka med honom till doktorn som vi därefter gick en sväng förbi Apoteket och hämtade ut lite mediciner. Somnade när vi kom hem och sov ända tills min vän ringde på telefonen, vilket jag för i övrigt missade..

Efter det gick pappa och jag till ICA för att handla, där träffade vi mamma dom tänkte samma mathandlartanke.. ;)

Mår fortfarande lite skrutt, så ska snart sova. Har tittat på Xfactor med pappa, och nu "skavlan".

Maten har det blivit lite sådär med idag, bara näringsdrycker även om jag hatar dem, men magen har inte klarat något annat.. Nä nu tillbaka till tv:n..
Hoppas att eran fredag blir lite bättre än min, kanske lite utgång och grejer?

Ps. Blir så sur på mig själv. Skulle ha träffat en fin vän idag men som jag redan i början av veckan fick Ågren för.. För att jag egentligen skulle varit på enheten innan jag träffade honom.. Och jag mår jämt så jäkla dåligt efter dagarna.. Jäkla ångest som tar över så mycket. Men nu blev jag ju illamående istället, men får ändå så himla dåligt samvete.. Om DU läser det här ber jag än en gång om ursäkt.. :( <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: