Piroger, stinsen och "fars dag"

God kväll!
Har
Förflyttats till pappa efter en både lugn och lång dag. Mamma kände ett målarsug så vi åkte till panduro i stinsen. Sen gick hon lös i köket och gjorde egna poroger, dock blev det god thaimat till middag - vilket jag inte klagar på, gott ju. Och sällskap av lillebror som uppskattas mycket :)

Dagens tabbe - smsade pappa imorse och grattade på fars dag, vilket han snabbt skickade tack-svar på.. Men nu visade det sig ju inte vara förrän om en vecka, hah..

Dagens finaste, min lilla fina vän kom förbi med en supersöt present! Gjorde min dag och fantastiskt vad glad jag blev!! ÅÅH BIG LOVE <3

Nu är det lite solsidan och nervarvning, hoppas att ni haft en bra helg! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: