Måndag på sjukhus

Himla blajj.
Började morgonen mitt i natten med att lägga mig på min arm och dra ut hela nålen.. Fem stick senare - och den var tillbaka på plats. Smidigt, inte..

Morgonen fortsatte med ultraljud och lite doktorprat. Fick besök av bästa pappa som berättade om forna tider och somrar med farfar & farmor i unga åldrar. Samt deras lilla sköldpadda vid namn Pelle, hah var mer än vad jag visste. Har mått ganska dåligt idag så var skönt att bara få ligga och lyssna på sago-liknande små berättelser. :)

Senare på kvällen kom mamma förbi, hon hade med sig fototidningar igår som jag läst lite i mån av ork.. Hon spred även hon lite positivt lugn även om hon är allt annat är lugn, hah. <3

Har varit lite bitter idag, skulle hänt så himla mycket roligt denna veckostart så är så otroligt surt att ligga på sjukhus just nu. Drog på mig en kateter dagen till ära också, morfinet gjorde mig förstoppad.. Gah.

Vill så gärna spola tillbaka tiden och få ny start på veckan. Varför blir det såhär?

Har i alla fall orkat ta mig upp, efter lite smärtstillande, till TV-rummet och har tittat på Tina med några farbröder.
Den ena pratade med mig om dropp och att min placering var bättre än hans.. Hah.
God kväll :)


Postat av: ph.

vännen, var lite försiktig med att lägga ut ditt hela namn, men särskilt personnr. man vet aldrig vad folk kan göra med sån info. är lite nojig kanske, men ändå. hoppas du kryar på dig snart! jag hejar här bakom datorskärmen

2012-11-28 @ 16:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: