kommer det någonsin att gå?

 
hejhopp!
lite bloggtorka idag, inte så mycket att säga.. mår väl okej, ska förmodligen träffa min bästaste vän idag. efter hennes jobb, som tack och lov slutar nu vid tre.
det är svårt att träffa människor på vardagarna, ångesten är så stark oftast. menmen, thats life right now verkar det som. men snart helg. då blir det träff med en stor del av släckten. känner redan lite ågren inför detta.. vad ska de säga? tänker mycket på min numera större kropp. och.. att maten inte riktigt fungerar än. varför iiinte?? när kommer det att fungera, kommer det NÅGONSIN att göra det? jag hoppas på det men vet inte vad jag ska tro längre.. jag försöker ju, men kanske inte tillräckligt? aja... nu släpper vi det..
ciao! :)

Postat av: M

Svar JA!

2012-11-08 @ 18:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: