Klockor, älg och foto!

God kväll!
Pappa och jag avsitter vår tradition "bonde söker fru", inget favoritprogram kanske men har bara blivit att vi sätt det och det och gör det kul!!

Hade möte med behandlare och överläkare idag och försökte verkligen vända dagen, men det gick inte så bra.. Men vid fyra åkte pappa och jag runt för att kolla lite klockor. Känns som att pappa köpt typ 5nya på två veckor - klockomaaaan minst sagt ;) men det förvillade tankarna lite åtminstone, vilket bästa pappa förstod :) så eftermiddag och kväll blev bättre (men då kanske jag lyckades vända det lite ändå?!) :)

Fick skjuts till mamma där det serverades älg till middag. Efter maten "pluggade" jag lite fotoutbildning, riktigt kul! Vill bara lära mig photoshop snabbt och springa runt med kameran!! Ännu en bra morot att kämpa mig framåt mot!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: