Ikapp!

Hoppsansa, känner att jag ligger lite efter här, men det ska vi snabbt ta igen!

Helgen var uppbokad från huvud till tå. Började i lördags morgon/förmiddag tillbringad hos fotografen, var verkligen sjukt kul! Fick vara med vid bröllopsfotografering (aldrig satt ngn mer nervös människa än blivande mannen, hah stackarn.. Stor dag!)
Därefter fick jag sitta med vid redigering samt bildvisning för ert par som låtit sig fotats när kvinnan var gravid samt tillsammans med den lilla nyfödda.
Tog några timmar men tiden bara flög förbi, så himla kul!! :D

När jag kom hem bjöd sig en fin vän över sig själv till mig. Inte träffat henne sen i somras så det var fint :) dock jobbigt när ätstörningen kom på tal och hon öppnade upp sig om både forma och framtida känslor och tankar.. Som sagt, lite jobbigt.. Menmen det var ändå bra, nödvändigt och mys :)

På söndagen, som ni säkert listat ut, fyllde min storebror hela 40år, så släckt samlades till en rolig liten fest (den riktiga kommer i sommar) sjukt kul att träffa alla och omringas av små söta barn!

Idag är det måndag och pappa har varit på "halvtidssamtal" (när halva behabdlingstiden är förbi) med mig, överläkare och behandlare.. Behöver jag säga hur det var? Bläää..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: