Hej! :) still sick

Hej alleman!
Pappa hänger i fönstret med nya julgardinerna och jag säckar framför TVn. Aggressionerna har lagt sig lite men jag har otroligt ont. Nätterna är Jättejobbigt och jag har haft värdens morrionspass efter krypningar i benen och utebliven sömn.

Pappa och jag har iaf lyckats masa oss iväg till affären och handlat upp över 800:- på lite jul- och teknikgrejer, stackarn, vi (lillebror också, hah) ruinerar honom.. :( Äh hoppas att han säger till!! ;)

Kan fortfarande inte riktigt äta, pratade med min behandlare på telefon idag och hon tyckte att det var så synd och oturligt allt var.. Håller med, väldigt otimat och jg vet inte riktigt vad jag ska göra.. Vet inte riktigt, kan ju inte påskynda något även om jag vill..

Håller på och skriver ut massa bilder på olika maträtter/tallrikar för att inte tappa kämpet.. Kampen is still there!
Back to TVn!
Hoppas att ni har en bra kväll!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: