Fars dag!

Hejhopp - fars dag!
Vaknade som en skrutt men klev upp och grattade pappa med frukost på sängen och paket, tror att han uppskattade det - hoppas i alla fall :)

Både han och jag har legat i sängen mest hela dagen. Han för pga "lite" festande igår em/kväll, jag pga att jag är lite sjuk..

Skulle ha följt med på "barhäng" hos kusinen som fyllde år igår. Men efter dusch och sminkning förstod jag att jag inte kunde gå och smittat alla när jag mådde så dåligt, för i övrigt hade jag nog inte orkat heller.. Så himla tråkigt :(

Istället kom mamma förbi och hämtade upp mig, låg i sängen hela tiden utom när hon skjutsade mig tillbaka till pappa..

Även om jag fick lite dåligt samvete för att jag inte gick till kusinen igår, så var det bog bra för idag har jag bara legat i sängen med feber.. Längesen jag hade feber, men man blir alldeles knocked out.. Se om man mår bättre imorgon..

God kväll på er!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: