Bukspottkörtelinflammation

Jahaja vad händer här då?
Vaknade klockan 7.00 på lördagen och vek mig dubbelvikt av magen.. Smsade mamma som kom in till mitt rum..
"ska vi åka in?"
"-jaaaaaaa.."

Sagt och gjort. Väl inne på akuten tog det ett tag av gallskrik och tårar innan jag fick smärtstillande . Tror aldrig att jg haft så ont. Efter lite prover blev jag inlagd på kirurgen. Hela natten full av morfin och smärtstillande.
Doktorn kom och hälsade imorse;
"du har pankriatit, bukspottkörtelinflammartion."

Det har jag haft en gång tidigare, och jag missade en massa roliga saker den veckan.. Precis som jag kommer göra och hart gjort denna vecka..

Jävla mage.. Och inte tål vi morfin heller.. Suck.. Menmen från den ljusa sidan?
Vi bet vad felet är..


Postat av: Cecilia

Sv: Åh, ja visst var de rätt fina ;) Beställde hem dem från vistaprint.se tror jag att det var :) Superkul present med :) Hur mår du ?
Kram!

2012-11-26 @ 10:34:05
URL: http://vagenupp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: