Arg

Jag är så arg i huvudet så att man bara inte kan förstå. Började dagen med en positivt rytm. De sa att jag skulle få åka hem någon gång på eftermiddagen, om jag kunde äta och behålla det, där kom problemet.
Utan ångesttabletter fick jag en macka. Sur redan efter det MEN jag fick åka hem. Hittade såklart inte till tunnelbanan, ringde mamma men min telefon funkar ju inte. Fucking skit!!

Efter lite om och men kom jag i varje fall till Vällingby och där hämtade pappa upp mig. Vi handlade mat, efter en dispyt hemma gick jag tillbaka och hämtade ut en medicin, men nummer två har läkaren glömt att skriva recept på.

Seen har allt möjligt hänt och jag HATAR mina föräldrar. Till råga på eländet har jag spytt flera gånger (ofrivilligt) idag varav den senaste gången precis nu när jag gjorde middag, så hejdå säger vi till den.

Ångar i min skalle.
Visp. Hey.


Postat av: Hanna

Styrkekram från min sida åkermyntan!

2012-11-29 @ 12:02:31
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se
Postat av: Anonym

Säljer boken "Då fanns ingen nåd" - en bok om anorexia billigt på tradera kika in om du är intresserad http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2864231

2012-12-04 @ 11:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: