2kg +

God kväll.
Enheten idag var ingen höjdare. Var vid enheten klockan 9 och hade vikt & samtal. Hade gått upp nästan 2kg på en vecka, ångesten var ett faktum. Min behandlare sa att ja, "det är normalt, 0,5-....2kg". Hon sa nog bara två kilo för att lätta min ångest, hjälpte inte.

Fortsatte med superjobbig lunch. Klarade det men huvudet spelar spratt. Åkte hem till mamma, försökts lära mig lite photoshop efter en glädjande händelse igår.. Vill verkligen att det ska bli verklighet, det som har sagts. Men jag vågar inte "ropa hej" för tidigt, för jag vet att jag måste kämpa.

Ska berätta närmare om "beskedet" sen, men jag trodde att efter det att min kamp skulle bli lite lättare med ännu en sporre mot friskhet. Men dagen har visat att det fortfarande är lila jävligt..

Känner mig så fruktansvärt värdelös som nästan bara står och trampar. Eller det gör jag ju inte med mina 2kg+
Och tro det eller ej, har jag verkligen kämpat med mitt nuvarande fokus hela veckan.. It paid off, men som skrivet i siffror blev det jobbigare igen.. GAAAH.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: