utskriven


Aloah!
kan börja med att ursäkta för min frånvaro. det händer saker hela tiden och det har varit mycket tjatter och ändrade ordinationer om vartannat, jag blev helt snurrig i bollen och allt låste sig när jag skulle ta ett näringstillskott.
igår tröttnade min överläkare på mig och skrev ut mig.
har skickat egenanmälan (även psyk har skivckat en remiss) till scä annars kanske det bli capiio om 1-2veckor. måste "bara" se till att hlla vikten nu.

äh, allt är bara snyrrigt just nu, därav lite rörig text - men jag lever och finns här ;D
hoppas att ni mår bra :)

deds

Postat av: R

Du klarar det! <3

2012-05-07 @ 18:26:35
Postat av: sofia

Hej fina du! Skönt att höra ifrån dig, ett litet livstecken.

tänker mycket på dig... men vad är det som händer egentligen? Går du inte ihop med personalen? Går du (läs: äs) emot behandlingen för mycket?

ge inte uop! Det BLIR bättre, enklare, och se för tusan till att inteförlora ett enda gram till. Mot livet!



ps. skulle vara skönt ifall du inte godkände mina kommentarer i fortsättningen.

Många tusen kramar till dig

2012-05-07 @ 21:02:20
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är inte lätt att vara liten i en värld där överläkare bestämmer och ätstörningen slåss för allt den är värd för att behålla greppet och man själv mest är förvirrad.

2012-05-08 @ 11:24:15
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: