söndag


hej alleman!
datorn är igång och jag någorlunda sansad. var precis iväg och köpte grillkorv och laktosfri yoghurt. inte mycket av variation det här med skonkost inte, hah. men det gör ingenting. men jag saknar salladen..

mamma fick en påse tvätt av mig, bortskämd som jag är. [addera även hennes misstro i pappas (o?)kunnighet gällande tvättning av kläder] hah!
dagen har flytit på bra tycker jag, pepparpeppar. jag och pappa avslutade eftermiddagen med en trip till gina tricot där jag hade lite presentkort. två linnen, en t-shirt/linne och ett peace-armband rikare gick vi därifrån.

imorgon ska jag ringa överläkaren. grämer mig redan. hua... pappa verkar också vara lite nervös inför det samtalet, det är nog vi alla.. men den som väntar får se.. och det är just det  vi måste göra. vänta. :)

PS. nya smaker av "fun light" saften har kommit till vår ICA-butik. den förra var en flopp men denna var bättre. tvungen att testa ju. finns två till - hoppas någon av dem är en flipp! :)

nu är det TV och slappning som gäller. hoppas att ni alla haft en bra söndag :)

Postat av: Jessica

Hur går det med remiss/anmälan till scä? Ring och "tjata" lite kanske? Såhär kan du ju inte ha det. Kämpa kämpa och hoppas du står under vård igen snarast!

2012-05-13 @ 18:53:49
Postat av: Dedde



SvAr J; jadu.. SCÄ har inte hört av sig alls, varken gällande egenanmälan eller remissen från psyk.. Men jag tror att de har "skyldighet" att svara inom en månad.. Och det har ju bara gått en vecka, så vi får se.. Ska ringa cApio idag, och vill de inte ta emot mig får jag nog ringa och höra med SCÄ..

kramen :)

2012-05-14 @ 10:01:17
URL: http://deds.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så när den laktosfria yoghurten är slupå ica är det dig jag ska söga upp och utkräva min frukost hos=p

2012-05-14 @ 10:03:16
URL: http://frumunk.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men gaaah, inte för att vara sån, men dom BORDE ju snabba på och låta dig gå före kön?! Lär ju stå i anmälan/remiss att det är allvarligt och kris! Kan bli så irriterad på vården ibland.. Häng i! Mando är inget alternativ? Vanlig sjukhus-avd i väntan (om det inte funkar att vara hemma sålänge) önskar jag hade lite makt och kunde rycka i trådar och ge dig den vård du förtjänar och ska ha.. inte konstigt att det tar tid att bli frisk från anorexi med all denna väntan bara, varit med om ungefär samma tröghet.

2012-05-14 @ 11:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: