work is gonna save you.


gäller ju att förbereda sig, heh. typiskt mig. det är ingen relaxing á la champagne och ljus. men vafasen, måste ju passa på! en dusch på tio minuter på en plastig stol - njaaaeee, så mycket vill jag inte förbereda mig ;)

hur som haver I'm I awake now, och min far & jag ska på toffel-mission. hej så läääängee!

är glad efter att ha vaknat till sol och fina smskonversationer med mina bröder, varav endast den med min storebror finns i minnet, då den andra konverserade lite väl sent efter en runda på krogen. men framtidsplaner till sommaren var det i varje fall. hur vi ska grilla majskolv och bara göra syskonmys. sparris kom han även på i ett av smsen att han ville ha med vid grillningen - hahah. Love it!

Bild från pappas mindre flashiga badkar igårkväll. mammas bubbelbad är några snäpp bättre tycker jag mig allt minnas. men vattnet och tidningen var bra, jag ska inte glaga jag! :D

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: