mamma vände KAOSmorgon !


hallåå!
då dagen som utan större matematiska kunskaper kan räknas ut --> startade åt fanders. mitt i allt kom jag på att göra en hundrionittiosjutusenniode-försök att säkerhetskopiera över alla bilder och filer från dator till hårddisk. men som allt för många gånger skedda, kollapsade datorn med ett megabrus och totalsvartning, med hårddisk och kameraminne ikopplat!! trötthet och total frustration är ingen vidare kombination och tårarna rann av ilska !! mamma tog med mig till Kista för att underlätta mitt mående, Tack! dagen fortsatte efter det BRA. mitt bästa inköp var en tjock, men mjuk dagbok. med finfina klokisUgglor på. :) I'll show you. kom hem och överraskades av mina misstänkt skickade vykort till mig själv, från mobilen. minnet är ju som en guldfisks efter en sömnis.. nätterna innehar mååånga tokigheter - men kul var det! haha!
snart kommer pappa och hämtar hem mig till honom, han får träffa en mycket gladare dotter än vad stackars mamma min fått erfara denna fredag..
:/ jaja.. bilder! :)

Uggleboken - nu har jag ett tag på mig att skriva ner mina dagar .. på ett och samma ställe :)


gäller att roa sig med det lilla - cool tandborste inför enheten..


medhavda sk.a. "skvallertidningar" är strängt förbjudna. blev till att välja ett annat intresse gällande tidningar..


födelsedagspresent till en icke-bloggföljare, men familjemedlem! ;)


egengjorda vykort från Iphonen. dock hade jag inte den blekaste om valda bilder eller antal kort. appen hittade jag på mobilen morgonen där efter och började ana ugglor i mossen ..


haha hääärliiigt vad snäll jag kan vara mot mig själv efter en sömntablett eller två.. ;)

Postat av: Hanna

Du gör det så bra, du är så stark fast det förmodligen inte känns så. Du förbereder dig. Du försöker hitta på allt sånt som kan göra luften lite lättare att andas och ge små små ljusglimtar i dom kämpiga dagarna mellan sjukhusets väggar. Tusen peppkramar från dom fula husen med mintgröna tak.

2012-03-02 @ 21:10:45
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag ska hålla tummarna allt jag kan för en vistelse med bra resultat. Att det blir bättre än min korta tid där. Det måste det bli.



Just idag är jag allt annat än stark. Idag sitter jag och gråter över ännu en jävla besvikelse efter att ha försökt delta lite lite i livet.

2012-03-02 @ 23:02:02
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/
Postat av: masja

Skickar en stor STYRKE KRAM till dig tjejen.

Jag läste ditt inlägg lite längre ner där du skrev om minnen, om slutenvård och capio + 2 bilder från avd.



Det får mig själv att minnas tillbaka till slutevården jag var i för drygt 1 år sen. Hur jag kämpade för livet, kämpade om frihet bakom stängda dörrar.



Jag vet inte just din känsla, men jag vet min egen. Hur hjälplös man kände sig, så ensam i anorexín.



Men du är förbannat modig och jag hoppas du kämpar o har ett friskt mål med ditt liv idag.



Jag känner inte dig... men jag känner MED dig, din kamp, liksom min egen. Men kom ihåg att det är VI SOM ÄR DOM STARKA. För vi vågade och vågar gå in i kriget och strida för vår frihet. VAR BARA DU., För Du är BRA!!!!

2012-03-02 @ 23:55:29
URL: http://masjaoart.blogg.se/
Postat av: Angie

Likadana ugglor som på min kalender ju :) finaste!!!

2012-03-03 @ 10:30:56
Postat av: dedde



angie; hah ja, jag tänkte på det! men passa dig för att fylla i mitt ena uggle-öga med bläck !! ;)

2012-03-03 @ 13:50:39
URL: http://deds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: