The Running road.


..0ch tårarna rinner. Det är lite bökigt och stökigt nu. Kropp och hjärna spelar ett litet spratt..


Postat av: Hanna

Stora kramar från alla grisar här hemma!



För övrigt, googla inte pig in a box.. alldeles för mycket porrträffar för min smak.

2012-03-06 @ 22:45:03
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/
Postat av: helene

låt din styrka övervinna kroppen och hjärnan som ställer till med spratt, för du är den starkaste människan jag känner deds! och imorgon börjar jag skriva på mitt första snigelbrev till dig, som vi har kommit överens om - så var beredd på att det kommer komma i början på nästa vecka :)

2012-03-07 @ 00:17:18
URL: http://djcacavi.blogg.se/
Postat av: Dunderklumpen

Det är för att du gör rätt och går emot allt vad sjukdom heter!

Försök se det positiva i det jobbiga!!



Du är grym!!



Kram

2012-03-07 @ 06:11:50
Postat av: Jessica

Heja heja! Det är ok att det känns skit, det är som det ska (i denhär ovanliga, tillfälliga, sketna situationen du är i för tillfället..) förjäkligt att det inte går att bli frisk utan den här,perioden när man äter mer och mår..ja...hittar fasen inget ord som förklarar exakt HUR vidrigt det är. Fy satan. Fattar inte hur nån klarar av det utan massivt professionellt stöd..? Och under mer eller mindre tvång/hot OM att det blir tvång(lpt..) om man inte gör det "frivilligt".. Du är grym iaf, det är ok att gråta o skrika o kanske vara otrevlig mot personalen, det ligger i sjukdomen. För jo, jag tycker definitivt det är en sjukdom (och det är även vetenskapen överens om :))

2012-03-07 @ 07:50:23
Postat av: Mamma

<3 Kraaaaammmmmmmmmmmmm

2012-03-07 @ 10:05:55
Postat av: R

Du klarar det! fortsätt kämpa!



<333

2012-03-07 @ 14:16:36
Postat av: felicia - fotokobran

hejsan, jag tänkte bara höra i fall du är intresserad av hur man hamnar på blogg.se's mest aktiva? :)

2012-03-07 @ 19:10:28
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Dedde



TACK fina dunderklumpen, R, Jessica € mamma!! :) <3

2012-03-08 @ 23:16:35
URL: http://deds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: