Stickande kärl


Godmorgon världen! Jag får inte vara ute, meen att tyda genom fönstret tror jag mig se en ljus dag! Så det kör vi på! :-)
Har precis tagit ett mängd prover, vikt, längd, puls, blodtryck osv.. Äntligen är jag 166,6cm igen! ;) (eller så ska de här Capio sabba mina BMI-chansen för att slippa Kalle-Nisse som min rullis heter. Jag kallar den nassen.

Fyra stik i armarna, sen gav de upp, hah. Men misstänker mig att det är läget såhär i början .. Men det tar sig, mina blodkärl brukar alltid vara bråkiga ;)

Nu börjar det bli dags att pallra sig upp, frukost kl 8.00 och jag är inte riktigt säker på vad mitt schema säger..
Ett, två, kämpa påååå !! :-)


Postat av: Anonym

vet inte alls vad det skulle kunna vara för praktik.. Lågstadie? Bageri? ja.. något sådant.

Jo, förut kunde jag tänka så - äta för att ha ork osv. Men nu är jag inte längre rädd för att äta osv och behöver inte ha en anledning. Äter fritt lixom. Så tyvärr kan ja inte ha det som morot.

Känner mig mest bara opepp på att komma ut i livet och visa vad jag går för. Meeeeeen det är ju lite det jag ska jobba med :D



Lilla söta peppt jejen! Jag hoppas du kan känna somma pepphet som dina inlägg utstrålar, <3

2012-03-06 @ 13:59:00
Postat av: sofia

den var från miig :)

2012-03-06 @ 13:59:15
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: