noll. åtta. noll. noll.


Godmorgon!
det snöar ute, bara om någon missat det. hah. vädergudarna hade rätt för en gångs skull, trots att vi inte ville tro på de meningar vi läste i metro på tunnelbanan, eller i DN vid frukost - snö i helgen.

jag sitter med en numera tom skål yoghurt och flingor, måste ju båda gott? mamma tyckte inte om att det första jag gjorde på morgonen var att dricka kaffe. och bråk ocrkar jag inte med - så nu sitter jag med te & honung EFTER frukost. till och med blåbärsdrickan hann till magen före örtdrycken.  tycks ha blivit en intensiv men kort kaffedrickare.. jag och kameran är sammanfogade igen, jag har saknat den .. superkul är det i varje fall!! :) nu tillbaka till TVn för att ladda för förmiddagsmelliset. hua.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: