"New in!"


God eftermiddag! förmiddagen segade sig fram, med TV och filmen "burlesque", hur bra film som helst. såg den första gången på ett plan från Australien till Nya Zeeland. väckte lite minnen.. som jag ännu förknippar lite med ätstörningen som smög sig på, igen. "annars" var det ett av mina livs resor! coola länder jag varmt rekomenderar.

mamma behövde tro det eller ej, handla. inte mig emot för då får jag sysselsätta mig med något annat att vilseleda tankarna med. mamma lät mig handla lite innan mathandlande --> klistermärken, pennor och en smile-burk. :) Tips på vad man kan fylla den med ? :)
därefter blev det till att hjälpa till med letandet efter diverse bönor och nötter som mamma har i sin hemgjorda muslu. och såklart lite middagsmat som hon nu står där nere i köket och lagar - wook. en av mina favoriter !

det bästa med dagen var nog när vi sprang rakt in i Jennifören med pappa utanför affären. en lång kram och ett välbehövt möte som drog fram det bredaste av leenden. ♥ toppat med tidning och varmtvarmt bad!


as the fashion bloggers would say; "new in".
som mamma skulle säga; "må-bra-burk".





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: