Kom igeeen! :)


Woine woine, om 10min äre kvällis, medicin och sova .. Idag är det söndag och ingen "sitta uppe kväll" till 23.00 här inte, hah!
För tillfället är det mesta ok (PEPPARPEPPAR) vi sitter och tittar på Beck-dvd och ja.. "väntar" på 19.30. Vi ska väl vara duktiga, jajjamen. Se det som en chans istället för tvångsgrejsimojs som man nog gärna vill se det som.. Bara för att man får hjälp med en sak man själv inte kan ta hand om? Nej skärpning på mig! Får pepppepp Sms av pappa och ska banne mig fixa det bra ! :-) hej hopp!
Kämpa på där uteee! :) Deds.

Mamma gjorde en rymdis till min vägg ;)


Postat av: sofia

Oh, vad många ni är!

vad är det för dåliga handlingar som det ges space till? :/ Hoppas det går bra för dig?? Du är en kämpe!



Fina du, vi kommer klara det! Vi får kämpa oss igenom dagarna och tillslsut kommer vi få ett riktigt bra liv! Resan dit kommer ge oss massor, tänk vad mycket man får lära sig om sig själv :)

heja vännen! <3

2012-03-12 @ 00:19:31
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heja, heja!

2012-03-12 @ 21:23:56
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: