INLÄGGNING


ni läste rätt, jag har fått svar. bekräftad tid om när och hur jag ska infinna på på plats. för att vinka "hejdå-världen" för några månader, eller vad det nu blir.
slutenvårdsansvarig ringde mig igår, jag missade två samtal - som spelade pingis och gjorde detsamma. sen lyckades vi enas. på måndag klockan 11.00 lägs jag in. känns blandat - trots att det är just detta jag nu har väntat på en längre tid. men hur ställer man sig inför detta nu? jag hörde mig själv uppriktigt tacka om platsen - men stora delar skriker och drar, "jahapp, det var den friheten, det livet". men det är ju just DET jag får hjälp med att hitta tillbaka till, dumhuvud. jag måste bara hålla inställningen positiv och trots alltalltalllt som kommer streta, ta emot och vara jobbigt - måste jag gå in med att det är HJÄLP inte TVÅNG.

men vet ni vad jag hett tipsar om ?! Brev a lá snigelpost! jaaaaa! :-D LVE IT! och jag skulle bli såhäär glad -->  :-D


hoppelilopp till det där ..som inte borde vara så svårt!
te yoghurt honung

Postat av: nicole

Du gör rätt! Och du är duktig :)

2012-03-01 @ 15:09:28
Postat av: dedde



Tack N! :-)

2012-03-01 @ 16:07:07
URL: http://deds.blogg.se/
Postat av: sofia

Måste kännas skönt att ha ett datum. Det kommer ge dig ditt liv tillbaka, du kjommer få tillbaka din frihet! Just nu är du inte fri. Men du kommer bli <3

2012-03-01 @ 17:14:48
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: