Fight . Fight till dying .


Amen YES! dagen är över. En dag av;
Frukost,
ND,
Lunch,
Risifrutti + banan,
Middag,
Kvällis.

Tv,
Däckare,
Samtal,
Blodprov,
Vikt,
Skelett + djur i pärlor,
Pappa-besök,
Pappa-present.

Ja ni ser.
Avslutningslunch då en lämnar oss idag. Tacopaj. Var lite övermäktigt, men klarade. Resten av dagen gick rätt bra. Pappa kom med bra humör! Tack :)

Tänker på mormor ❤ och morfar ❤ ,
Jag ska också vara stark.

Här kommer en liten nyckelpiga & en firreval!



Postat av: sofia

Nämen, vilka söta små skapelser :D

Är alla snälla mot dig? ;) Nej men, har du träffat någon som kan liva upp stämningen lite?



Det går sådär för mig om jag ska vara ärlig. Har fått träffa min psykolog och vi har tillsammans skapat en veckaförvecka planering. Jobbar som tusan med att göra det vi kommer överens om, få ordning på mycket. Tyvärr får jag kanske inte det ultimata stödet just nu, vilket gör det dubbelt så kämpigt. Men jag hoppas att det ska klarna upp så småning om :)



Har ni fått snö hos er? :)

Kram1

2012-03-10 @ 14:05:05
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

sv;okej! :)

vad händer på påsklovet då? :)



nu är inlägget om hur man kommer med på mest aktiva-listan på blogg.se publicerat! :D

Kika gärna in och lämna en kommentar om du tyckte jag var tydlig eller om jag behöver förtydliga något! :D

http://fotokobran.se/2012/march/hur-man-hamnar-pa-mest-aktiva-listan-pa-blogg.html#comment

2012-03-13 @ 14:57:00
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: