dagen som sig bör.


hej från sängen!
dagen har gått från morgon till kväll. jag har kämpat på bäst jag kunnat och är lite förvånande över vad en månad kan göra.. dock får man passa sig för gamla onda vanar. har bytt ångestmedicin nu, men tycker inte riktigt att den ger någon effekt. skit i ångest och dumma tankar, plockar jag upp efter denna incident. heh..

vi har varit i m&m,s lägenhet och vattnat blommor. handlat laktosfri keso och risifrutti. tagit en svängom i P;s bil för att tillslut köpa hem lite nödvändigheter. bland annat - äpple, brevpapper, penna, hårfärg, korsord och pennfodral..
Lillebror är hos pappa och jag träffade båda mina bröder igår efter nästan en månad, tur i oturen att vara hemma!

nu är det bara soova kvar och laddning inför ny dag. det kän hända mycket under en helg, speciellt om man går upp klockan sju.. Ps. himla växlande väder idag må jag säga, regn, sol, mulet och hagel om vartannat. påmminer lite om mitt humör. S♥V BÄST ! .. a.

dagens iPhone - bild. lilla masken kröp fram i det våta vädret.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: