Rull


Jävla rullstolsskit. Nu är jag tillbaka i den sen någon dag tillbaka. Mitt liv är inget liv. Jäklans psyk.
Dessutom kmr jag RULLA ut härifrån.


Postat av: Maya i malmö

Finaste fina Denise! Du skulle bara våga ge upp! Jag ska upp til stockholm i sommar och kommer personligen o dödar dig om du gör det annars kan jag komma o hälsa på! Du är bäst! Och du kämpar för livet varje gång du öpnnar munnen, tuggar och sväljer! Du är värd så jävla mycket bättre! Finafina du! Det låter så jäkla tråkigt men det blir bättre! Jag lovar!

2012-06-02 @ 14:36:49
Postat av: L

hej!

vill bara säga att jag vet precis hur du känner eftersom jag själv hamna på psykavd för ca 8 månader sen. där jag rent ut sagt blev ngn annan person, har aldrig mått så dåligt och var nära dödn. efter ca 5 veckor kom jag tillslut in på ett beh. hem och var där i 5 månader. nu är jag hemma sedan 4 månader och mår bättre än påmkt länge. vill du se min blogg så skcka iväg ett mail.

kram och stå ut!

2012-06-05 @ 08:19:37
URL: http://bestiigaberg.blogg.se/
Postat av: L

den rätta mailadresen nu :)

2012-06-05 @ 08:20:21
URL: http://bestiigaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: