SÖS

Hej hopp alleman! Här händer det grejer vill jag lova! I lördags morgon åkte jag in till sjukhuset pga magsmärtor och blod-uppstötningar. Fick ta massa prover och ultraljudundersökning vid misstanke av bukspottskörteln eller blindtarmen.. Blev inlagd på kvällen och är fortfarande kvar, men ska få åka hem idag.. De har inte hittat något utom att tarmfunktionen är påverkad och fel.. Och IBS. Får därför fortsätta med smärtstillande och blir det inte bättre , ja då blir det väl ett åttonde besök på sjukhuset för magen. Förstår dock inte hur jag ska klara av kolik-smärtorna utan morfin, som varit det enda läkemedel som fungerat här.. De sa att man behöver äta lite men ofta, men det är ju ingenting de kommer att följa på enheten.. Åh jävla mage. Säger bara en sak; låt aldrig en ätstörning ta över, det är INTE värt det!! Om ni undrar varför jag har en vante på huvudet beror det på ett försök att dämpa huvudvärk och illamående .. Hah, så snyggt.. Återkommer senare, nu får vi beställa taxi tillbaka till avd.. Take care!


Postat av: sofia

du är så himla söt <3
kämpa kämpa kämpa och ge aldrig upp

2012-07-31 @ 15:34:02
Postat av: Dedde

Sv; hah tack fina :)
Ja kämpa kämpa <3

2012-07-31 @ 15:41:48
URL: http://deds.blogg.se
Postat av: jen

usch du verkar ha fått den värsta mest fruktansvärda biverkningar man kan få av ätstörningar :( Hoppas magen blir snäll mot dig i framtiden.
Kram!

2012-08-09 @ 21:46:06
URL: http://thejenna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: