Kickstart My morning!

Godemorgon alla fina :) Nu har jag ätit frukost och sitter och pratar med mitt vak (som jag har 2h i samband med måltid). Hade 1h förut, sen 1,5h men nu har dem gått tillbaka till två.. Dumma läkare.. Med frukost i magen försöker jag peppa mig själv och ta död på ångesten, försöka förstå att det är just därför jag är här, för att ångesten blir för stark i de flesta fall. Jag måste klara av att äta utan massa hemska tankar... Jaja nog om det, klockan 11.00 kommer mamma och då blir det promenad 


Postat av: sofia

Med tiden kommer du kunna äta utan vak - och utan massa tankar. Dom kommer i alla fall inte skrika så som jag antar att det är nu.. Din kropp kommer bli starkare och lika så du!
Vaket är för din skull - inte för att dom ska ha någonting att göra ;) <3 pussen Hoppas du har trevliga behandlare iaf.

Varför är du inne på lpt :

2012-07-13 @ 10:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: