Gåta !

Hej! Middagen är klar och vetekudden väl placerad på en värkande mage. Vi sitter i TV rummet och har "soffastöd" (ungefär som vila under uppsikt). Känns bra då lunchen gick mindre bra och jag hotades med sond. Blev näringsdrycker tillslut istället för soppa och pannkakor .. Men men nya tag! En av behandlarna sa en gåta och vi satt här 9 personer och gissade. Världens längsta suck i kör när svaret kom, frustrerande det där ! Se om ni kan svaret ;) (think outside the box) Tre sniglar gick på en rad. Den första snigeln sa( "jag har ingen bakom mig, men två bakom mig" den andra sa "jag har en framför mig och en bakom mig" och den tredje sa "jag har två sniglar framför mig och två bakom mig. Hur går det till ? ;)


Postat av: L

kriga på tjejen! jag lider med dig och vet hur jävligt det är där inne utan nån frihet.. men ett tips är att "bara göra", kötta på och kör över ångesten gång på gång på gång, lovar att det lönar sig i längden att "göra som man ska" visst ibland går det bara inte pga av ångest MEN ha det som mål och FÖRSÖK!

livet väntar, kram!!

2012-07-19 @ 20:30:16
Postat av: Dedde

Sv L; åh tack vilken fin kommentar! :) det stöttar verkligen och jag påminns om varför jag gör detta..
Hoppas att du mår bra och tack igen för peppa de kommentar! :) kramen <3

2012-07-19 @ 20:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: