För frisk för SCÄ

Foder morgon mitt herrskap! Fick lite sovmorgon idag och frullen kom inte farande förrän 09.50 - yoghurt med loppfrön, två leverpastej mackor med saltgurka + en näringsdryck. Och nu är det snart bara en ynka kvart kvar till lunchen. Trots lite mulet väder kommer pappa förbi vid fyra för en promenad och jag ska tillbringa kvällen med att packa. Känns ganska bra, men lite nervös är jag allt, usha.. I ärlighetens namn har jag väldigt svårt att acceptera min viktippgång, vad än som sägs känner jag mig för "frisk" för inläggning på SCÄ, känns som jag tar någons plats. För någon som är lika dålig som jag var när jag kom hit till Psyk..


Postat av: Mamma

Hej sötnos! Om man inte kan äta tillsammans med andra och inte kan äta utan LPT och har bulimitankar, då behöver man den där platsen mer än någonsin! Du har lidit nog! Platsen är och skall vara din så att du en gång för alla kommer ur detta!
Vägen är lång och svår och krokig! Du om någon vet det!!
Så kliv in där med rätten att vara där och med viljan att bli frisk - och låt det ta den tid det tar! Räkna inte veckor, sikta in dig på målet! Och vetskapen om att du kommer att nå dit! Du vet inte när, inte hur, men att!!
Kram älskade barn! <3 - alltid i mitt hjärta!!

2012-07-15 @ 13:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: