Finbesök och kanna

Hej alleman! Dagarna går på rulle och det är redan fredag i slutet av augusti (ifall att ni missat det, hah..) Jag sitter på mitt rum efter en skön liten utgång med behandlare, eller en rätt så lång sådan då vi skulle hyra film - utan att veta var videobutiken fanns. Hah.. Så länge sedan jag var ute bland folk och jag tyckte att det hände en massa saker över allt. Spännande känsla, dags att äta sig bort ifrån dessa vita väggar! Igårkväll fick jag finbesök också, bästa Clara & snigeln kom med glatt humör och lite presenter  Uppskattades massor och man blir lite påmind om världen utanför, pepp! :) Nu är det snart dags för middag och efter det - film. Som pricken över i:et går jag omkring med en kanna blandad med movikol som jag ska byta ut alla mina måltidsdrycker ska bytas till.. Om inte detta funkar så skickar dem mig till SÖS...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: