30/7-2012

God kväll! Klarade mig från nattliga ångest-hyss med hjälp av en värmekudde samt en isvante.(på bild) inte gjort så mycket mer idag än att transporteras med rullis tillbaka till avdelningen. Har haft världens snurr i skallen hela dagen så det har blivit rullstol även på avdelningen.. Men nu är det snart ny dag och imorgon bitti är det provtagning och vikt på schemat. Ush.. Grämer mig lite inför det.. samt att idag har jag fått äta 50% lunch och middag för att de inte vågade ge mig fullt, så oroar mig inför morgondagen där med.. :-/ Hah (för att slingra tankarna lite); hittade för i övrigt en ny ficklampe-app då mina rumskompisar redan ligger och sover .. Bra impulssaker! Nej, nu sömnis och sova - sleeo tight :)


Postat av: Jennie

Vad menar du med hyss Denise ??? kram jennie

2012-07-31 @ 09:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: