100%

Hej hopp! Har precis avslutat min första 100% lunch. Gick bra, PEPPARPEPPAR!! Väntat på vetekudde och reflekterar över det hela.; Visst jag är mätt, men inte det som stör. Det är mättnadskänslan som är obehaglig och något jag har svårt att acceptera. Eftersom att jag vet att det är lika med en t och min viktfobi är större än någonsin nu. Sen minna jag; Jag vill ju leva. Egentligen..


Postat av: Johanna Larsson

Du är så vacker och klok. Kasta in på bort din dyrbara tid på ett ätstörningsmonster. DU kan kontrollera ätstörningen. Du måste bara bestämma dig till hundra procent. Lyckönskningar, Johanna.

2012-07-20 @ 15:28:14
URL: http://aventyra.blogspot.com
Postat av: Johanna Larsson

Du är så vacker och klok. Kasta in på bort din dyrbara tid på ett ätstörningsmonster. DU kan kontrollera ätstörningen. Du måste bara bestämma dig till hundra procent. Lyckönskningar, Johanna.

2012-07-20 @ 15:28:16
URL: http://aventyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: