bättre


helloah.
äntligen en lite piggare och mer uppåt dag. som även höll i sig under kvällen. [måste varit det där äpplet, hah.]
även om dagen inte varit allt för aktiv börjar jag nu gå in i nedvarvning inför natten. måste sova inatt, vill. behöver. inte ätit fullt lika mycket smärtstillande idag, men däremot varit rätt duktig på ätarfronten av energi. vilket verkar resultera i ett bättre mående. bra att veta ? ja, jag tycks ju glömma bort det ibland. bra med en reminder då och då. mamma försöker peppa magen genom massa "hälso-produkter". proviva fruktdryck, proviva shots, aloe vera och vitamin well. shotsen är den enda jag inte testat än, men de andra kämpar jag på med såå gott jag kan, gjort sen i fredags. :) keep up the good [right] work I would say.

känns bättre att äntligen vara lite mer på benen. kanske kan man få en chans att komma tillbaka till "vardagen", som jag för i övrigt ska ändra på. men kanske få tillbaka lite styrka och kraft som jag tappade efter nyårsnatten.


ursäkta dåliga iphone bilder, men jag har bara inte haft ork .. :/ men nu blir det nog ändring på det. PEPPARPEPPAR.

Postat av: Hanna

Haha nej.. det är ju inte världens snyggaste hus och många av dom dessutom.



Ja, du har varit utanför lidl, om du handlat där eller inte har jag ingen aning om=p

2012-01-11 @ 22:49:34
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: