ticktack


Aloah, nu är det verkligen nattugglor vi pratar om - om det finns någon som läser nu. kliade lite i fingrarns efter att i timmar lekt torktummlare i sängen utan att riktigt lyckts somna. bestämde mig för att göra något helthelt annat. Blev till att ställa om klockan som hamnat lite på efterkälke.. men snart gör jag allt ett nytt försök, annars är jag zoombie imorgon - och tro mig, jag är jobbig ändå ;) ..och nu är klockan 06.18 !!

PS. [mamma] om du hinner se inlägget INNAN du får för dig att starta ny tvättmaskin, och jag moot fömodan lyckats somns. eller ja.. finns det en möjlighet till att skjuta upp det till lite senare? ;) ingen överdrivande beskrivelse direkt att jag hoppar runt i sängen som ett poppande popcorn annars, hah. nej, vart var vi? juste SOVA! GODNATT! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: