This World is Mad


Tjoho-ooh! :-)
halvligger som vanligt in dah beedoos. har sovit lite, eller försökt då mamma springer in i rummet av oron att jag kollapsat.. här får man passa sig för att vara trött, hah.. mår i varje fall lite bättre nu - hoppade över sista dosen tabletter. mår något så fruktansvärt dåligt av dem. var helt cocos i huvudet och skulle aldrig kunna stå ut i tio dagar till eller vad det nu är. Hela kroppen värker och tårarna har runnit av smärta och orkeslöshet. men ångesten är minsann lika stor - INGEN medicin jag rekommenderar direkt..

funderar på att hoppa över alla doseringar imorgon och se om hela dagen blir bättre, skulle vara skönt och lite mer svart på vitt att det är medicinen som ställer till ännu mer i måendet. så att man inte tror att kroppen gjort sitt av allt detta tärande. nu ska jag fortsätta sova och vakna till en bättre dag, hih :) GODERNATTER !

In i dimman med sömnis, enda lilla vita sak jag accepterar
!

Postat av: sofia

Jaa.. jag tycker det är bättre att ha på olika tider, tex en på fm och en på em. Men det kommer gå bra för dig :) Du kommer slippa dricka chokladen där iaf ? :D Förhoppningsvis har dom andra smaker ;=

åh, vet du vad du kan göra? Fråga köket. (ibland är dom snälla där och låter en byta.. det verkar vara myycket strul med beställningar hah, alla som gick i min dagvård hade någon gång fått byta ;P



Annars kanske du kan testa varianter med choklad? :) Värma, frysa, halvfrysa.. Jag gillade inte choklad ibörjan.. men nu är den helt OK.



Jadu, jag har i huvudet börjat peppa upp mig och rycka upp mig. Nu ska det bara ske i praktiken också. Att det ska vara så svårt ibland!

Hur är det med dig? <3 kram

2012-02-25 @ 02:02:27
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: