Tacos i all ära!


Godermorgon mitt herrskap! vad har dagen att vänta tro? kanske de flesta sysselsätter sig med jobb och skola?..
Jag gav upp det där med sömnen men tackar IT-snillet som kom på den finfina mobiltelefon-idén. samt dess utvecklare inom den kategorin. en räddning i 8 av 10 sömnlösa fall för min del, hah..
Dvs. tills sms-tummen gör sig påmind, trots iphone? hur lyckas man med det ? typiskt mig och mitt telefon överanvändande.

hur som haver. gårdagen spenderades med fint sällskap i form av A. bäst som vanligt! tack för kvällen lille vän! ♥ som vanligt blev det massa catching-up-blajj-prat och Tacos.. så klart. :) ..följt av en nattlig ångestattack. men tankarna finns alltid där och jag är trött på att prata om det. tar redan upp 99,9% av min vardag så varför låta den förstöra med tråkiga ord i bloggen? nä, det skippar vi idag faktiskt ! fokuserar på den fina kvällen vi fick istället ! :)


kan dock inte sluta tänka på morgondagens klinik-besök. går bara undrar och strår frön i hurivida jag ska framföra mina ord, och vad jag vill säga. missförstå mig inte - jag tänker inte försöka smita. då är det en rätt kass idé att gå dit. men har fått starka och många peppande ord från storebror, mamma och pappa. satt i bilen i en himla massa tid med den sistnämnda igårkväll/natt. till 00.00. massa om den forna tiden och styrka.

näää. var det inte jag som INTE skulle prata om det här? hah. SUCK. nu ska jag se om jag kan installera och få igång liilla självutlösaren till herr kamera! och fortsätta titta på bra MTV videor! ;)



måste börja äta Tacos på riktigt. så jag slipper stoppa mina vänner från första tuggan för att jag ska kunna fota! hah. lite i snigelfart, men jag är påååvääääg! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: