missvisande


PS.
Bilden på nagellacken under gårdagen var lite missvisande. [de som kännt mig en längre tid, vet att det ska mycket till innan jag bär någon form av rosa, hah] alltid varit lite pojk-flicka tror jag. i sexan gick jag runt med kort frisyr, hängselbyxor och en "surfer" collage-tröj över, hah. herre min skapare. noll koll på utseendet.
kan ursäkta mig lite med att jag köpte den gröna färgen och fiiick den rosa färgen av mamma, även om det var jag som ville ha en skrikande färg. [och.. jag har den ju faktiskt på mig!] hah. bara att vänta tills sommaren och lite brunbrända ben (&fringrar) så passar det nog snyyyggt! :) Nej, nu kommer pappaaaa, CIAO!


ha överseende med att jag är en både nagel, nagelbands och finger-bitare...

Postat av: nicole

Jättesnygga naglar ju Denise! Och det syns inte att du biter på nagelbanden heller :)

2012-02-20 @ 14:25:23
URL: http://unmatched.blogg.se/
Postat av: Dedde

Tack Nicole! ;) tänkte lite på dig (om jag inte minns heeelt fel hade du med dig ngt liknande till Gbg-lägret 2005?)

Hah ;D

2012-02-20 @ 15:54:46
URL: http://deds.blogg.se/
Postat av: nicole

Stämmer nog! Jag målar alltid naglarna :P (Eller målade, har inte tid när jag pluggar :P)

2012-02-21 @ 18:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: