mera mera


ticktick på siffrorna från fröken UR.
fick lite undrstrykna och starkt uttryckna ord av mamma. vet att det bara är oro. gick direkt ner och värmde min mjölk så att hennes oro kunde lätta en 5% i varje fall. snällt va? hah.. kan inte vara kul att ha mig som dotter.. stötte på en trötter i köket, som just stekt sig en hambörjare. stackarn, så mycket jobbande och ganska sen middag?.. :(

sitter och smsar med pappa och storebror också. försökter lista ut om det var jag eller F och M som missuppfattade vad som menades som fortsatt behandling vid tisdagsmötet, om jag lyckat med 1kilos viktuppgången.. snurrsnurr.

överväger lite olika typer av behandlingar med vet att valet av det inte riktigt ligger i mitt förstånd. kanske mer i faktan om vad som är nödvändingt and so on.. är liiiivrädd för sjukhus och har svårt att acceptera någon annans händer kring mitt dagliga schema. och andra sidan verkar jag ju inte klara av att hantera varken vardag eller liv riktigt. funderare på den. sms av fina lillebror nu, han tycker som de flesta - inläggning. jag vet inte .. ^^


för att komma med något inom plusparantesen kan jag berätta att gårdagen var bra! inleddes dock med en av mig typisk tabbe. fick skjuts till tunnelbanan av pappa, hoppade ur bilen och märkte att herr mobil inte hängt med på resan. blev bara att fortsätta fem meter till buss stationen och hoppa på det röda fordonet hem igen. springa in och hämta min kära ägodl, för att sedan springa tillbaka till bussen och påbörja min 1,5h resa på nytt. hah, chockerande!

nu ska n'ästa kopp på grillning snart.
SOV GOTT !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: