Manicure ♥ part 2


hallå! :)
somnade som en STOCK igår, hah. hann inte ens med sömntabletten innan, men det gick för en gång skull bra ändå!
vaknade tidigare än vanligt, halv nio. men till en mycket mer välmående morgon! mamma fångade mig på vägen till badrummet och frågade gladd om jag ville följa med till JYSK - självklart! tanken var att jag inte skulle somna om så att vi kunde åka innan allt folk anlände,, så blev dock inte fallet när jag med liknande Alfons-röst sa "jag ska bara.. vila." viiips blev klockan 3h+ hah. men det är nog bra också, jag behöver förmodligen en massa sömn just nu. :)

nej nu är jag klar med ND nr.1 - skogsbär. dags att klä på sig till shoppingen. Lovar mig själv att inte springa runt i onödan då det var just detta runtfarande jag skulle undvika, heh. men mycket skönare att komma ut en sväng! PS. det är de små missarna på naglarna som gör mitt målande så ordinärt! ^^, [bilden]


Nagellacket jag sadlade om till under gårdagen. känns lite mer hemma och mer "jag" än det där Rosa. men alltid roligt att testa nytt. förmodligen är jag mest ovan - men svart gillar jag alltid! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: