kvällsTips!


Godkväll ni kvällspigga.. och trötta. :)
har någon dille (av mindre nämnbar anledning) på Light safter nu för tiden. först var det "wild bearrys", sen "svartvinbär" och senast "fläderblom" <-- okej, den kan fortfarande stå högst på pallen! men här kommer en nästintill lika god smak. verkar bara finnas på ICA i Viksjö, mamma upptäckte smaken. och den är bara goood. ett litet tips sådär om man gillar smaken. har nog bara smakat den på riktigt, dvs. de små kärnorna mamma envist pillar ut med jämna mellanrum..

PS. nu vill jag inte "tipsa" om Light grejer. men inte sett denna smak i vanlig saft heller. hur som haver, tänk på smaken - inte innehållet!


Postat av: sofia

lättare sagt än gjort - jag ångrar mig så fort jag ser något nytt. Därför blir det lixom aldrig av. Lägenheten ligger ju på hyllan nu - men rummet.. rummetrummetrummet. Nåja, jag har fått en dille på att kika inspiration nu iaf, förhoppningsvis leder det till att jag får tummen ur och inte bara önsketänker så som jag brukar.



Mmh, vad länge sedan det var jag drack saft, blev sjukt sugen nu!

2012-02-21 @ 00:15:45
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och det hjälper med peppen ska du veta! Liksom du är jag - när jag vet vad jag vill ha då ser jag till att få det så! Det är ju detta velande som ställer till det!

Jag har ju faktiskt lyckats få upp både säng och tapeter ;)



Tycker du gott kan äta kina i veckan - med gott samvete!!

Hur går det med maten nu förresten? ..vad äter du ungefär på en dag?

Kram!!

2012-02-21 @ 00:42:17
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: