honey


update update. typiskt tecken på det frånvarande livet i vardagen?
fick i varje fall ett par timmars lite halv oplanerat besök, men oj så välkommet! dagarna efter jul och födelsedag tickar på och maskeraden lär ju dröja.. men finfina Jennifören kom på besök med klappar ämnade för de båda tillfällerna. mycket fint och jag ska visa er så fort solen tittar fram och ljuset kan bekanta sig med kameran.

mamma satte sig precis i bilen för min skull - saften var ju slut. menade på att mjölken var på siningstadie, vilket är ett livsmedel som minsann går att åka och handla om klockan så vore tre på morgonen, hah. men det fanns en cirka liter kvar, och gurka fanns det nyinköpt vilket uteslöt ännu en ursäkt - men mamma åkte ändåå. :) medan hon härjar ute i kylan försedde jag mig med en stor hink te med lika mycket honung i. hih.

min minst sagt mest tappra räddare i nöden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: