helg


ojsch.. jag lever och andas. så HEJ! :)
helgen bara försvann och för en gångs skull har jag faktiskt hunnit med lite roliga saker.

Lördag; upphämtad av granne [som numera spenderar sin tid i Lindköping] med nytaget körkort. grattisgrattis! inhandla diverse Tacos-ingredienser för att senare göra ett planerat inbrott hos granne nummero duo. som för tillfället var iväg på jobbet. en överraskning hade grott i våra hjärnor och med en gömd nyckel kunde vi undvika det kriminella. som upphittare av nyckeln var jag den första att märka dess nedsatta funktion till att öppna dörren. frysta snöklumpar runt hela knippet.. dilemmat löste jag så fint med att stoppa den i munnen för tining. varar den frysta metallen drogs likt en magnet mot min läpp. där stod jag med en nyckel fastlimmad i minnen, hah. snyggt.

lite stress men maten hann stå färdig på bordet när hon klev innanför dörren - YES. överraskningsbakande hade även det stått på schemat. inte fullt lika lätt som att hacka grönsaker, men icke en omöjlighet vilket vi stolta bevisade med halvbrända kladdkakemuffins, hah.. ;) fullt lyckad och genomförd lördag med andra ord !

söndag; blev väckt med frukost på sängen. en finncrisp med levepastej + sallad, te + honungsburk samt en miniyoghurt. tog sin tid men dagen var värd sin stjärna då den inleddes på stadsteatern och musikal - HAIR. nakenchock i benämning och mycket bra föreställning ! :D

n u ; milkiemilke --> sova!
vårdcentralen imorgon bitti. suck.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: